Libros importados en la puerta de tu casa con hasta 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Under-Representation of Black and Minority Ethnic Educators in Education: Chance, Coincidence or Design? (Routledge Research in Race and Ethnicity in Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
238
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367508203
N° edición
1

The Under-Representation of Black and Minority Ethnic Educators in Education: Chance, Coincidence or Design? (Routledge Research in Race and Ethnicity in Education) (en Inglés)

Chris Guy Vieler-Porter (Autor) · Routledge · Tapa Dura

The Under-Representation of Black and Minority Ethnic Educators in Education: Chance, Coincidence or Design? (Routledge Research in Race and Ethnicity in Education) (en Inglés) - Chris Guy Vieler-Porter

Libro Nuevo

$ 530.738

$ 884.563

Ahorras: $ 353.825

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 18 de Julio y el Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Under-Representation of Black and Minority Ethnic Educators in Education: Chance, Coincidence or Design? (Routledge Research in Race and Ethnicity in Education) (en Inglés)"

The Under-Representation of Black and Minority Ethnic Educators in Education evidences that discrimination at an individual, institutional and structural level is still experienced in the leadership of children's learning. The analysis evaluates the extent to which under-representation is a result of chance, coincidence or design. Based on original research using a mixed-methods approach, and drawing on Critical Race Theory this book examines the under-representation of Black and minority ethnic (BAME) educators in education. It identifies over 40 separate codes emerging from interviews with BAME leaders in children's learning. These codes include surveillance, isolation, awareness of their position, the need to be better, professional development, the complexity of racism and the difficulties of talking about racism. The book contributes to educational leadership in questioning the extent to which equitable outcomes can be delivered when the education service is itself a site and source of inequality and discrimination. It brings to front the suppressed narratives of under-representation of people of colour and offers insights based on comprehensive data collection. This book will be of great interest for academics, researchers, and post-graduate students in the fields of education management and leadership, Critical Race Theory, and the Sociology of Education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes