SEMANA EDITORIAL | Lunes de hasta 35% dcto en libros de Penguin Random House  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Supporting Inclusion: School Administrators' Perspectives and Practices (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2014
Idioma
Inglés
N° páginas
152
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781475807882

Supporting Inclusion: School Administrators' Perspectives and Practices (en Inglés)

Faith Edmonds Andreasen (Autor) · Rowman & Littlefield · Tapa Dura

Supporting Inclusion: School Administrators' Perspectives and Practices (en Inglés) - Faith Edmonds Andreasen

Libro Nuevo

$ 214.303

$ 329.697

Ahorras: $ 115.394

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 25 de Julio y el Jueves 01 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Supporting Inclusion: School Administrators' Perspectives and Practices (en Inglés)"

Supporting Inclusion: School Administrators’ Perspectives and Practices provides significant insights that arm the reader with a variety of ideas and easy-to-implement applicable strategies gleaned from knowledgeable contemporaries. This book details various approaches taken by administrators as they transitioned their schools from a segregated resource environment to an inclusive framework. From elementary to high school, administrators in both large and small school districts describe approaches that best suited their populations’ needs. While transitioning to inclusion, administrators created structures that maximized staff talent and encouraged faculty buy-in. Challenges included calendaring collaboration time, providing inclusion and co-teaching training, properly mentoring first year teachers, securing expert ancillary staff, retraining paraprofessionals from resource to inclusive supporting roles, procuring appropriate technology and supplemental resources, and presenting strategies to accommodate behaviorally challenged students. Programing often required shifting populations and leveling classes. Ultimately, administrators established and sustained inclusive classrooms with a good deal of success.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes