72 HORAS HASTA 80% DCTO Y ENVÍO GRATIS EN BUSCALIBRE  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Rethinking Value-Added Models in Education: Critical Perspectives on Tests and Assessment-Based Accountability (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
274
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780415820110
N° edición
1

Rethinking Value-Added Models in Education: Critical Perspectives on Tests and Assessment-Based Accountability (en Inglés)

Amrein-Beardsley Audrey (Mary Lou Fulton Teachers College Arizona State University Usa): (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Rethinking Value-Added Models in Education: Critical Perspectives on Tests and Assessment-Based Accountability (en Inglés) - Amrein-Beardsley Audrey (Mary Lou Fulton Teachers College Arizona State University Usa):

Libro Físico

$ 643.626

$ 1.072.709

Ahorras: $ 429.084

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 31 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Rethinking Value-Added Models in Education: Critical Perspectives on Tests and Assessment-Based Accountability (en Inglés)"

Since passage of the of No Child Left Behind Act in 2001, academic researchers, econometricians, and statisticians have been exploring various analytical methods of documenting students' academic progress over time. Known as value-added models (VAMs), these methods are meant to measure the value a teacher or school adds to student learning from one year to the next. To date, however, there is very little evidence to support the trustworthiness of these models. What is becoming increasingly evident, yet often ignored mainly by policymakers, is that VAMs are 1) unreliable, 2) invalid, 3) nontransparent, 4) unfair, 5) fraught with measurement errors and 6) being inappropriately used to make consequential decisions regarding such things as teacher pay, retention, and termination. Unfortunately, their unintended consequences are not fully recognized at this point either. Given such, the timeliness of this well-researched and thoughtful book cannot be overstated. This book sheds important light on the debate surrounding VAMs and thereby offers states and practitioners a highly important resource from which they can move forward in more research-based ways.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes