Libros importados en la puerta de tu casa con hasta 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Relational Expertise of Teacher Educators: Theory and Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
80
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 0.5 cm
ISBN13
9781915713247
N° edición
1

Relational Expertise of Teacher Educators: Theory and Practice (en Inglés)

Lorna Shires (Autor) · Critical Publishing · Tapa Blanda

Relational Expertise of Teacher Educators: Theory and Practice (en Inglés) - Shires, Lorna ; Menter, Ian

Libro Físico

$ 150.936

$ 251.560

Ahorras: $ 100.624

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 16 de Julio y el Martes 23 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Relational Expertise of Teacher Educators: Theory and Practice (en Inglés)"

A valuable text for teacher educators, including ECT mentors in schools, on the topic of relational expertise. It provides a critical analysis of current conceptions of the role of teacher educator and a theoretical basis for practice.This book provides a concise and clear cultural-historical perspective of the expertise of teacher educators. The theoretical framework of relational expertise draws upon what matters to both the teacher educator and beginning teacher as they work together on the complex problem of learning to teach. It provides a clear basis for their practice and for what happens in their practice, signalling a way of understanding how to undertake the role of teacher educator in terms of the professional learning of the beginning teacher. Concepts explored include relational expertise, relational agency, common knowledge, the double move, metacommentary, and second order practice, offering a critique of the deconstruction of the act of teaching into bite-size chunks to be memorised. Opportunities for critical reflection are also provided throughout the book, which speaks to teacher educators directly in terms of suggesting a clear theoretical basis for their expertise and how to enact this in practice.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes