Feria del libro importado hasta 50% dcto  VER MÁS

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Reading Success in the Primary Years: An Evidence-Based Interdisciplinary Approach to Guide Assessment and Intervention (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9789811534911

Reading Success in the Primary Years: An Evidence-Based Interdisciplinary Approach to Guide Assessment and Intervention (en Inglés)

Westerveld Marleen F.,Armstrong Rebecca M.,Barton Georgina M. (Autor) · Springer · Tapa Dura

Reading Success in the Primary Years: An Evidence-Based Interdisciplinary Approach to Guide Assessment and Intervention (en Inglés) - Westerveld Marleen F.,Armstrong Rebecca M.,Barton Georgina M.

Libro Físico

$ 144.990

$ 241.651

Ahorras: $ 96.660

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 12 de Agosto y el Miércoles 21 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Reading Success in the Primary Years: An Evidence-Based Interdisciplinary Approach to Guide Assessment and Intervention (en Inglés)"

This open access book describes the Reading Success project, in which a 5-step, assessment-to- intervention process, based on the Simple View of Reading, was used within a primary school setting in Australia to better support those students who struggle with reading. It provides an easily accessible overview of each step of the process involved in implementing this approach and highlights the crucial importance of collaboration between professionals involved in the teaching of reading within a school setting. It focuses on the decision-making processes used, such as rich dialogue with the leadership team and teachers, and shares participants' perspectives gathered throughout the project. Using case studies, the book describes how the 5-step approach assists in creating detailed profiles of students' strengths and weaknesses in spoken and written language skills that can be used to guide targeted intervention This book offers valuable insights for educators, speech pathologists, researchers, and pre-service teacher education students interested in the teaching of reading

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes