72 HORAS HASTA 80% DCTO Y ENVÍO GRATIS EN BUSCALIBRE  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Micro-Reflection on Classroom Communication: A fab Framework (Reflective Practice in Language Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
164
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781781797365

Micro-Reflection on Classroom Communication: A fab Framework (Reflective Practice in Language Education) (en Inglés)

Hansun Zhang Waring; Sarah Chapkirui Creider (Autor) · Equinox Publishing Ltd · Tapa Blanda

Micro-Reflection on Classroom Communication: A fab Framework (Reflective Practice in Language Education) (en Inglés) - Hansun Zhang Waring; Sarah Chapkirui Creider

Libro Físico

$ 196.842

$ 328.069

Ahorras: $ 131.228

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Micro-Reflection on Classroom Communication: A fab Framework (Reflective Practice in Language Education) (en Inglés)"

Traditional concerns with classroom communication have centered on questions such as who talks more, whether the interaction is teacher-centered or student-centered, whether participation is restricted to a few or available to all, what kinds of questions teachers ask (display or referential), and what kinds of feedback they give. These indicators provide a simple and useful way of capturing classroom communication in distributional and categorical terms. Less attention has been devoted to observing and understanding the quality of this communication-whether it facilitates learning regardless of, for example, who talks more. Based on over a decade of fine-grained analysis of video-recorded ESL classroom interaction, this book offers one way of seeing and gauging the quality of classroom communication beyond distributions and categories. In particular, by parsing detailed transcripts of actual classroom interaction, it invites reflective conversations on how three principles of skillful classroom communication may be practiced in the micro-moments of classroom interaction: (1) fostering an inviting classroom environment, (2) attending to student voices, and (3) balancing competing demands (FAB). Attention to the moment-bymoment complexity of the classroom also allows teachers to learn and practice the skill of noticing, the first step in an iterative cycle of noticing, reflecting, and practicing. That is, along with reflecting on what happened in a classroom, teachers must also learn to notice what is happening in the moment. The goal is to cultivate a mentality of micro-reflection-one that sensitizes teachers to the consequentiality of every move they make as they make them in the simultaneity and sequentiality of second-by-second classroom interaction.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes