Libros importados en la puerta de tu casa con hasta 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Mentoring Mathematics Teachers: Supporting and Inspiring Pre-Service and Newly Qualified Teachers (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
224
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.1 x 15.5 x 1.5 cm
Peso
0.34 kg.
ISBN13
9780415819909
N° edición
1

Mentoring Mathematics Teachers: Supporting and Inspiring Pre-Service and Newly Qualified Teachers (en Inglés)

Rosalyn Hyde (Ilustrado por) · Julie-Ann Edwards (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Blanda

Mentoring Mathematics Teachers: Supporting and Inspiring Pre-Service and Newly Qualified Teachers (en Inglés) - Hyde, Rosalyn ; Edwards, Julie-Ann

Libro Físico

$ 210.554

$ 350.923

Ahorras: $ 140.369

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 18 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Mentoring Mathematics Teachers: Supporting and Inspiring Pre-Service and Newly Qualified Teachers (en Inglés)"

Designed to support both teachers and university-based tutors in mentoring pre-service and newly qualified mathematics teachers at both primary and secondary levels, Mentoring Mathematics Teachers offers straightforward practical advice that is based on practice, underpinned by research, and geared specifically towards this challenging subject area.Developed by members of The Association of Mathematics Education Teachers, the authors draw upon the most up-to-date research and theory to provide evidence-based practical guidance. Themes covered include: the recognition of the importance of pedagogical content knowledge building upon subject knowledge developing skills of self-evaluation in order to reflect and develop your own practice the on-going need to address issues of equity and diversity within the profession the need for pre-service teachers and their mentors to work together effectively as a partnership the importance of collaboration, shared goals, mutual benefit and growth. Addressing issues of mentoring for all trainee and practising mathematics teachers, Mentoring Mathematics Teachers demonstrates both the importance of mentoring in the development of new teachers of mathematics, but also the benefits to all those who involve themselves in this challenging and rewarding task.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes