72 HORAS HASTA 80% DCTO Y ENVÍO GRATIS EN BUSCALIBRE  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Listening in Action: Teaching Music in the Digital Age (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
188
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.7 x 1.5 cm
Peso
0.41 kg.
ISBN13
9781472443519
N° edición
1

Listening in Action: Teaching Music in the Digital Age (en Inglés)

Rebecca Rinsema (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Listening in Action: Teaching Music in the Digital Age (en Inglés) - Rinsema, Rebecca

Libro Físico

$ 688.701

$ 1.147.836

Ahorras: $ 459.134

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 31 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Listening in Action: Teaching Music in the Digital Age (en Inglés)"

In an age when students come to class with more varied music listening preferences and experiences than ever before, music educators can find themselves at a loss for how to connect with their students. Listening in Action provides the beginnings of a solution to this problem by characterizing students' contemporary music listening experiences as they are mediated by digital technologies.Several components of contemporary music listening experiences are described, including: the relationship between music listening experiences and listener engagements with other activities; listener agency in creating playlists and listening experiences as a whole; and the development of adolescent identities as related to the agency afforded by music listening devices. The book provides an accessible introduction to scholarship on music listening across the disciplines of musicology, ethnomusicology, sociology of music, psychology of music, and music education.By reading Listening in Action, music educators can gain an understanding of recent theories of music listening in everyday life and how those theories might be applied to bridge the gap between music pedagogies and students who encounter music in a heavily mediated, postperformance world.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes