Libros de Penguin Random House y Grupo Planeta con 30% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Language Teacher Noticing in Tasks: 14 (Psychology of Language Learning and Teaching) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
189
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781800411227

Language Teacher Noticing in Tasks: 14 (Psychology of Language Learning and Teaching) (en Inglés)

Daniel O. Jackson (Autor) · Multilingual Matters · Tapa Blanda

Language Teacher Noticing in Tasks: 14 (Psychology of Language Learning and Teaching) (en Inglés) - Daniel O. Jackson

Libro Físico

$ 249.196

$ 383.379

Ahorras: $ 134.183

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 18 de Julio y el Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Language Teacher Noticing in Tasks: 14 (Psychology of Language Learning and Teaching) (en Inglés)"

This book provides an accessible, evidence-based account of how teacher noticing, the process of attending to, interpreting and acting on events which occur during engagement with learners, can be examined in contexts of language teacher education and highlights the importance of reflective practice for professional development. Central to the work is an innovative mixed-methods study of task-based interaction which was undertaken with pre-service English language teachers in Japan. Through close analyses of task interaction coupled with recall data, it illustrates the ways in which pre-service teachers noticed their student partners’ use of embodied and linguistic resources. This focus on what teachers attend to, how they interpret it, and their subsequent decisions has multiple implications for language learning and teacher development. It demonstrates the value of teacher noticing for developing rapport, supporting pupils’ language acquisition, enhancing participation, fostering reflection and guiding observation, a central feature of language teachers’ career advancement.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes