Feria del libro importado hasta 50% dcto  VER MÁS

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada International Perspectives on Teacher Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
142
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780415711807
N° edición
1

International Perspectives on Teacher Education (en Inglés)

Tony Townsend (Editor Of Compilation) (Autor) · Routledge · Tapa Dura

International Perspectives on Teacher Education (en Inglés) - Tony Townsend (Editor Of Compilation)

Libro Físico

$ 427.833

$ 713.056

Ahorras: $ 285.222

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 12 de Agosto y el Lunes 19 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "International Perspectives on Teacher Education (en Inglés)"

This book explores major factors impacting on teacher education in recent times. It uses examples from a broad range of international contributors who compare larger countries such as the USA, England and Australia with their smaller partners: Canada, Scotland and New Zealand, demonstrating the substantial differences existent in all three cases. They also contrast the approaches of the countries that are members of the European Union with those that are not and discuss the special circumstances of developing countries, using Malawi as a case study. The international dimension of the book allows it to address the impact of globalisation on teacher education, with attention given to subjects such as the implications of rapid technological change, the movement of teachers and students on a global level and the drive to improve standards in various parts of the world. The book asks key questions, such as whether teaching is a craft or a profession and whether teacher educators view themselves as practitioners or researchers. The question of how the profession is viewed from outside is also addressed, highlighting the lack of trust displayed by politicians and communities towards both teachers and teacher educators. The final chapter looks to the future, and considers strategies for dealing with it.This book was originally published as a special issue of the Journal of Education for Teaching.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes