OFERTA FLASH | 48 horas con hasta 70% DCTO  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Improving the Air Force Civilian Graduate Education System through Increased Use of External Funding for PhD Candidates (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
54
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.6 x 18.9 x 0.3 cm
Peso
0.11 kg.
ISBN13
9781288406005
Categorías

Improving the Air Force Civilian Graduate Education System through Increased Use of External Funding for PhD Candidates (en Inglés)

Clark L. Allred (Autor) · Biblioscholar · Tapa Blanda

Improving the Air Force Civilian Graduate Education System through Increased Use of External Funding for PhD Candidates (en Inglés) - Allred, Clark L.

Libro Nuevo

$ 230.635

$ 461.270

Ahorras: $ 230.635

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Improving the Air Force Civilian Graduate Education System through Increased Use of External Funding for PhD Candidates (en Inglés)"

Each year, the Air Force sends scores of officers to civilian universities to earn doctoral degrees. This is a significant monetary investment, involving millions of dollars in tuition as well as the larger cost of the officers' salary during their time in school. This paper argues that the Air Force could better capitalize on its educational investments by increasing the standard time allowed for a doctoral program from three years to four and one-half years, doing away with the prerequisite of a master's degree, and systematizing the use of external assistantships, grants, and fellowships to pay for tuition. These changes would have several benefits, including cost savings for the Air Force, a richer educational experience for the individual, and higher completion rates. By bringing its practices closer to civilian norms, the Air Force can also better position its officers for entrance into and success at higher-quality institutions. This paper provides an overview of the current Air Force system for graduate education resource allocation and summarizes relevant data on completion rates, sponsoring agencies, funding, and institutional quality indicators for recent doctoral graduates. Using this context, the likely ramifications of the proposed changes (both benefits and risks) are then considered.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes