Libros importados en la puerta de tu casa con hasta 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Expertise: Keywords in Teacher Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Idioma
Inglés
N° páginas
128
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
20.3 x 12.7 x 0.8 cm
Peso
0.25 kg.
ISBN13
9781350238237

Expertise: Keywords in Teacher Education (en Inglés)

Jessica Gerrard (Autor) · Jessica Holloway (Autor) · VIV Ellis (Ilustrado por) · Bloomsbury Academic · Tapa Dura

Expertise: Keywords in Teacher Education (en Inglés) - Gerrard, Jessica ; Ellis, VIV ; Holloway, Jessica

Libro Nuevo

$ 369.020

$ 615.034

Ahorras: $ 246.014

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Martes 23 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Expertise: Keywords in Teacher Education (en Inglés)"

This book offers an important and timely critique of expertise, showing how it is a 'keyword' shaped by social, historical, and political debates about what counts as knowledge and truth, and who counts as experts. Using teacher expertise as an illustrative case, Jessica Gerrard and Jessica Holloway reflect on recent events, including COVID-19 and the climate crisis, to examine how expertise is never neutral, objective, or fixed. They argue that 'getting political' is not just an inevitable part of teacher expertise, but a necessary basis of any claim to it. Across the chapters, Expertise explores how expertise is socially constructed in relation to governance, uses of data and evidence, understandings of ignorance and the unknown, and - ultimately - power. Using contemporary and historical examples from international contexts, the authors address the political positioning of expertise and how this creates boundaries between who is an expert and who is not, and what is (and is not) expertise. Gerrard and Holloway argue that ongoing policy debates about teacher expertise cannot be resolved by neutral definitions of 'good teaching'. Rather, expertise is unavoidably political in its expression.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes