Libros de Penguin Random House y Grupo Planeta con 30% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Evaluating Teaching Practices in Graduate Programs (Springerbriefs in Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
139
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9783030328450
N° edición
1

Evaluating Teaching Practices in Graduate Programs (Springerbriefs in Education) (en Inglés)

JesÚS GabalÁN-Coello; Fredy Eduardo VÁSquez-Rizo; Michel Laurier (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Evaluating Teaching Practices in Graduate Programs (Springerbriefs in Education) (en Inglés) - JesÚS GabalÁN-Coello; Fredy Eduardo VÁSquez-Rizo; Michel Laurier

Libro Nuevo

$ 330.238

$ 508.059

Ahorras: $ 177.821

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 95 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 18 de Julio y el Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Evaluating Teaching Practices in Graduate Programs (Springerbriefs in Education) (en Inglés)"

This book proposes a method to evaluate the work of teachers acting in a very specific educational context: graduate programs at higher education institutions. There are many publications on the field of measurement and evaluation of teaching practices, but these studies are usually conducted at the undergraduate level and ignore the nuances of teaching practices at the graduate level. Should professors demonstrate the same skills when they teach in undergraduate programs as they do when they teach in graduate programs? Is it appropriate to use the same assessment tools both at the undergraduate and the graduate levels? Do the teaching practices evolve the same way at the graduate and undergraduate levels? The book intends to answer these questions by introducing a methodological approach to find the relevant variables that are the foundation of professional practices at the graduate level as determined by the scientific community and through the analysis of the stakeholders’ perceptions. The proposed methodological approach combines quantitative and qualitative research techniques to identify and explain, within a mixed-method framework, the most important factors that lead to teaching quality at graduate level. Therefore, How to Evaluate Teaching Practices in Graduate Practices will be a valuable resource for students, university professors and educational administrators interested in quality assurance processes in higher education institutions.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes