Libros de Penguin Random House y Grupo Planeta con 30% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Effective and Equitable Teacher Practice in Mathematics and Science Education: A Nordic Perspective Across Time and Groups of Students (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
293
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.9 cm
Peso
0.61 kg.
ISBN13
9783031495793

Effective and Equitable Teacher Practice in Mathematics and Science Education: A Nordic Perspective Across Time and Groups of Students (en Inglés)

Teig, Nani ; Nilsen, Trude ; Yang Hansen, Kajsa (Autor) · Springer · Tapa Dura

Effective and Equitable Teacher Practice in Mathematics and Science Education: A Nordic Perspective Across Time and Groups of Students (en Inglés) - Teig, Nani ; Nilsen, Trude ; Yang Hansen, Kajsa

Libro Nuevo

$ 357.424

$ 549.883

Ahorras: $ 192.459

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 94 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Effective and Equitable Teacher Practice in Mathematics and Science Education: A Nordic Perspective Across Time and Groups of Students (en Inglés)"

This open access book presents original research on effective and equitable teacher practice in mathematics and science education across Nordic countries. It focuses on three key aspects of teacher practice: what teachers teach, how teachers teach, and how teachers assess their students.To provide a comprehensive understanding of teacher practice, data from the IEA's Trends in Mathematics and Science Study (TIMSS) from 2011 to 2019 was analyzed. TIMSS provides large-scale and representative data, allowing an in-depth investigation of the relations between teachers, their practices, and student outcomes. The findings highlight the changes in teacher practice over time and the extent to which such changes explain the differences in student outcomes. This research also contributes to understanding how the relationships between teacher practice and student outcomes vary across different student groups (i.e., gender, socioeconomic status, and language background). The empirical evidence presented not only adds a significant layer to the academic discourse but also offers practical implications. These insights are crucial in facilitating educational policymaking and classroom practices aimed at improving student outcomes and closing gaps in educational inequality.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes