Libros de Penguin Random House y Grupo Planeta con 30% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Education - an 'impossible Profession'? Psychoanalytic Explorations of Learning and Classrooms (Foundations and Futures of Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
176
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
0415552664
ISBN13
9780415552660
N° edición
1

Education - an 'impossible Profession'? Psychoanalytic Explorations of Learning and Classrooms (Foundations and Futures of Education) (en Inglés)

Tamara Bibby (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Education - an 'impossible Profession'? Psychoanalytic Explorations of Learning and Classrooms (Foundations and Futures of Education) (en Inglés) - Tamara Bibby

Libro Físico

$ 246.923

$ 379.881

Ahorras: $ 132.958

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Education - an 'impossible Profession'? Psychoanalytic Explorations of Learning and Classrooms (Foundations and Futures of Education) (en Inglés)"

In classrooms and lectures we learn not only about academic topics but also about ourselves, our peers and how people and ideas interact. Education – An Impossible Profession extends the ways in which we might think about these processes by offering a refreshing reconsideration of key educational experiences including those of: being judged and assessed, both formally and informally adapting to different groups for different purposes struggling to think under pressure learning to recognise and adapt to the expectations of others. This book brings psychoanalysis to new audiences, graphically illustrating its importance to understandings of teaching, learning and classrooms. Drawing on the author’s original research, it considers the classroom context, including policy demands and professional pressures, and the complexity of peer and pedagogic relationships and interactions asking how these might be being experienced and what implications such experiences might have for learners and teachers. The discussions will be of interest not only to teachers, leading-learners and teacher-educators, but also to individuals interested in education policy, professional practice and theories of education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes