Feria del libro importado hasta 50% dcto  VER MÁS

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Ed466 076 - Teaching and Working with Children Who Have Emotional and Behavioral Challenges (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
98
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.6 x 18.9 x 0.5 cm
Peso
0.19 kg.
ISBN13
9781289698706

Ed466 076 - Teaching and Working with Children Who Have Emotional and Behavioral Challenges (en Inglés)

Mary Magee Quinn (Autor) · David Osher (Autor) · Bibliogov · Tapa Blanda

Ed466 076 - Teaching and Working with Children Who Have Emotional and Behavioral Challenges (en Inglés) - Quinn, Mary Magee ; Osher, David ; Et Al

Libro Nuevo

$ 115.797

$ 192.995

Ahorras: $ 77.198

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 15 de Agosto y el Lunes 26 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Ed466 076 - Teaching and Working with Children Who Have Emotional and Behavioral Challenges (en Inglés)"

This guidebook is designed to help educators and others in their efforts to work with students with emotional and behavioral difficulties (EBD). Chapter 1 provides an overview of the needs and problems presented by such students. Chapter 2 contains basic information to help provide an enhanced understanding of students with EBD. Causes of emotional and behavioral problems, the educators role in identifying and referring students, documenting behaviors, cultural differences, drug therapy, and getting support from others are discussed. Chapter 3 contains strategies for structuring curriculum and instruction so that they have the most positive impact possible on student performance. The following chapter offers tips and ideas for strengthening classroom management practices. It also describes techniques to help educators interact with students in a manner that creates a positive and supportive classroom environment. Because of the success of instructional and classroom management programs can be enhanced by colleagues, families, and others, chapter 5 describes promising practices that many schools and districts now use to support classroom teachers and other instructional staff. The final chapter lists supplementary sources and contact information for relevant organizations. Appendices include federal regulations on the discipline of students with EBD and a glossary.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes