OFERTA FLASH | 48 horas con hasta 70% DCTO  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Conversational Forms of Instruction and Message Layer Design (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
84
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 0.5 cm
Peso
0.15 kg.
ISBN13
9783030842192

Conversational Forms of Instruction and Message Layer Design (en Inglés)

Elizabeth Boling (Autor) · Andrew S. Gibbons (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Conversational Forms of Instruction and Message Layer Design (en Inglés) - Gibbons, Andrew S. ; Boling, Elizabeth

Libro Físico

$ 387.193

$ 595.681

Ahorras: $ 208.488

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Conversational Forms of Instruction and Message Layer Design (en Inglés)"

This book examines the theoretical basis of one of the functional layers--the message layer--of an architectural theory of instructional design. The architectural theory (Gibbons, 2003; Gibbons & Rogers, 2009; Gibbons, 2014) identifies seven functions carried out during instruction that correspond with designable strata, or layers. The architectural theory proposes that for each layer there exists a specialized body of design languages, constructs, questions, tools, practices, processes, a professional community, and most especially, bodies of design theory. It also proposes that design knowledge from other design fields, many of which approach design from the same functional perspective, can be appropriated for the further development of knowledge within the instructional technology field. A robust literature from disparate fields supplies relevant theory for message layer design. This book builds the case for validationof the message layer by bringing together work from instructional theory, conversation theory, research in the learning sciences, intelligent tutoring system research, and K-12 education. Within this literature, the authors demonstrate the existence of the message as a structural abstraction: an independently designable entity. They trace the development of the message construct historically, showing that it has remained remarkably stable over time, independent of changing psychological, educational, and technological conventions.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes