Libros de Penguin Random House y Grupo Planeta con 30% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Assessment Rubrics Decoded: An Educator's Guide (Assessment in Schools: Principles in Practice) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
146
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367076832
N° edición
1

Assessment Rubrics Decoded: An Educator's Guide (Assessment in Schools: Principles in Practice) (en Inglés)

Kelvin Heng Kiat Tan (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Assessment Rubrics Decoded: An Educator's Guide (Assessment in Schools: Principles in Practice) (en Inglés) - Kelvin Heng Kiat Tan

Libro Nuevo

$ 174.249

$ 268.076

Ahorras: $ 93.827

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 23 de Julio y el Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Colombia entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Assessment Rubrics Decoded: An Educator's Guide (Assessment in Schools: Principles in Practice) (en Inglés)"

Rubrics offer concrete artefacts of what schools evaluate to be of merit, and what educators and schools value to be worth rewarding. Assessment Rubrics Decoded offers insights into a myriad of issues that affect, and are affected by, the construction of merit in students' learning and the articulation of (underlying) educational ideologies in the assessment of student achievement. Designed for both students and teachers - who should have parity of involvement in developing and using rubrics - this book covers the problematic issues of assessment in schools while offering readers practical solutions to navigating the ensuing tensions and dilemmas. The notion that rubrics may hinder assessment transparency is also discussed, with examples, to warn against uncritical use of rubrics that may discipline rather than help learners. The perspective of a school leader in providing assessment leadership to rubrics usage across a school is included for extending awareness of rubrics beyond classroom contexts. This provides an informed approach for teachers to understand the stakes and complexities involved in judging learning, and learners, whilst offering concrete options and suggestions to consider. This book will be a valuable resource for classroom teachers, school leaders, teacher educators and researchers interested in the field of assessment rubrics.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes